torstai 6. helmikuuta 2014

Todellisuus

Jossain vaiheessa elämää tulee hetkiä jolloin on on vaikea määritellä itsensä. Ja kun alkaa tapahtumaan asioita, on vaikea määritellä todellisuus.

Mikä on todellisuus?

- Se mitä koen

Mitä tiedän itsestäni?

- Nimen

Jos ei olisi muita, ei olisi minua. Sillä muut ovat ainoa asia tässä todellisuudessa mikä todistaa olemassaoloni.

Makaan sängylläni ja tunnen kosketuksen, mutta ketään ei ole kotonani. Yhtäkkiä näen huoneeni täsmälleen samanlaisena kuin se on, vaikka silmäni ovat kiinni. ilmestyy musta hahmo jolla on keltaiset silmät. Avaan silmäni ja näen edelleen saman huoneen ja saman hahmon. Suljen taas silmän, eikä mikään muutu.

Pelastun. Tahdon karkuun ja samantien lähden karkuun. En fyysisesti vaan psyykkisesti. Irtoan ruumiistani ja lennän kaupungin yllä ja kuulen kaukaisuudesta huudon “Eeeiiiii!”

Mikä minä olen.

Kuluu vuosi. Ajattelen mielessäni että kunpa joku voisi sanoa minulle että tämä oli totta. Haluan varmistuksen siitä että kaikki mitä olen kokenut, ei ole harhaa. Kuluu muutama viikko. Olen terassilla ja paikalle ilmaantuu tuntematon joka myöhemmin kertoo syyn tuloonsa: tuntuu että joku täällä kaipasi varmistuksen.

Mikä minä olen.



Tämä artikkeli kirjoitettiin Torstaina, Heinäkuun 28. 2011 klo 15:58

Tekijän oikeudet: Tuntematon – (Ei ole tietoa)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti